poniedziałek, 27 sierpnia 2012

"Zostawię awizo" ;/

"Zostawię awizo" - te słowa wypowiedział dzisiaj listonosz, który MIAŁ zostawić moją torbę, którą zamówiłam sobie na allegro. No właśnie, miał. Kasę miałam przygotowaną z dwa dni temu, ale wczoraj tata powiedział, że musi wziąć. Obiecał, że mi odda, ale musi iść do bankomatu. No więc spoko, nie oddał mi. Ja też się nie upomniałam, bo zapomniałam. Dzisiaj o 11:00 wyszłam z mamą na zakupy. Kiedy kierowałyśmy się w stronę mojego bloku, oświadczyła mi, że idzie do babci. Moja odpowiedź: "Znowu?". Mama tylko przytaknęła głową. Dała mi wszystkie zakupy i sama doczłapałam się do domu. Zrobiłam sobie Fitness o smaku czekoladowym z jogurtem naturalnym. Miseczkę zaniosłam do pokoju, po czym uruchomiłam komputer. W między czasie poszłam do kuchni rozpakować wszystkie rzeczy. Kiedy to zrobiłam poszłam do pokoju i usiadłam przed komputerem. Fitness już zmiękło, więc zabrałam się do jedzenia. W tym samym czasie weszłam sobie na pytano.pl i odpowiadałam na pytania. W pewnym momencie zadzwonił domofon. Pomyślałam sobie "ah to tylko reklamy", ale się pomyliłam, ktoś zadzwonił po raz drugi. Odebrałam i usłyszałam "Poczta". Otworzyłam drzwi i biegiem latałam po domu w poszukiwaniu papierkowych pieniędzy. W skarbonce miałam tylko 126 zł, a za przesyłkę miałam zapłacić 140. Szybko poleciałam do portfela taty, ale tam tylko same euro. No i zadzwonił dzwonek do drzwi. Szybko poszłam do pokoju upewnić się czy na pewno mam tylko 126 zł. Niestety tylko tyle miałam. Otworzyłam drzwi, cała czerwona zapewne, no i ujrzałam faceta z moją torbą. Powiedziałam, że mamy nie itd. Zrobił zmartwioną minę i powiedział "Zostawię awizo". Wypisywał coś, następnie podał mi karteczkę i poszedł. Z nerwami wpadłam do pokoju i złapałam za telefon, aby zadzwonić do mamy. Mamie było przykro, ale to nic. I tam mówiłam jej "znowu?" jak się dowiedziałam, że idzie do babci. Codziennie do niej chodzi, ale nie w tym problem. Nie miałam mojej torby - to było istotniejsze póki co. Załamana weszłam sobie na pytano.pl i potem tutaj, aby wszystko napisać.

No więc to się dzisiaj wydarzyło ;p
Wczoraj wieczorem byłam sobie z Zuzą na dworze ;> Obgadałyśmy sprawy ze szkoła i tak dalej... <3 

4 komentarze:

  1. Zapraszam na mojego bloga. = )
    http://dariax333.blogspot.com/
    Zapraszam do członkowania < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. I masz wkońcu torbę czy nie:P?
    obserwuje i licze na to samo xoxoiamlola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj będę miała ;> Ale o tym później ;p.

      Usuń

Dodaj komentarz ;>