sobota, 25 sierpnia 2012

Witam ;>

Inteligentna blondynka. Miło mi, Klaudia jestem.
Blog powstał, bo pomyślałam sobie.... ee nie, nie. Blog powstał, ponieważ chciałam opisywać swoje dni, a jak wiadomo łatwiej jest wystukać na klawiaturze co nieco, niż złapać za długopis i pisać dziennik, czy pamiętnik - jak kto woli. Tak, owszem piszę pamiętnik, ale nie przelewam na kartki wszystkiego. Zapisuję tylko ważne rzeczy. Tutaj będę zamieszczać różne rzeczy. Od błahostek, po ważne sprawy. Nie napiszę co dokładnie, bo to będzie różnie bywać. Może coś o modzie? A może o szkole? Hmmm może o przyszłości w różnych kierunkach? - nie wiem.
Postaram się aby nie było nudno, to zapewniam.

No więc do następnej notki, kochani. ;> 

6 komentarzy:

  1. Czekam na anstępną notke.

    Zapraszam:
    http://kissing15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skomentowałam już Twojego bloga ;) Szkoda, że nie mogę dodać się do obserwatorów. Daj ten gadżet ^.^

      Usuń
  2. jestem ciekawa jak wyglądają dni innej dziewczyny czy są podobne :) będę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a wpadłabyś jeszcze tu: http://anett-monikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz ;>