środa, 29 sierpnia 2012

"Płacić za worki? Wstyd by mi było prosić klientów o to 5 groszy".

"Płacić za worki? Wstyd by mi było prosić klientów o to 5 groszy" - to są słowa pewnego pana, z którym się zgadzam.
No więc, byłam dzisiaj w księgarni, po książkę od Malarstwa i Rzeźby. Oczywiście miniona książka była, zapłaciłam i dodałam "Może pani jeszcze woreczek doliczyć", nie odpowiedziała mi ona, lecz jej współpracownik, który dowoził książki "Płacić za worki? Wstyd by mi było prosić klientów o to 5 groszy" - uważam, że ten człowiek ma całkowitą rację. Jak to robią inni, że nie jest im wstyd? - nie wiem. W każdym bądź razie, obawiam się, że niedługo będziemy płacić także za krzesełka w kawiarni, czy restauracji. Może być tak, że będą pobierać to 5 groszy za to, że stoimy w kolejce w danym sklepie.  Potem poszłam do sklepu, do którego nie weszłam tylko posiedziałam sobie na schodach. Weszła tylko mama. Korzystając z okazji przejrzałam sobie ten zeszyt ćwiczeń. I wierzcie mi, że gdyby nie to, że cały sklep by mnie usłyszał to bym kulała się ze śmiechu na ziemi i śmiała w niebo głosy. Czymże spowodowana była taka moja reakcja? - otóż, w trzeciej klasie gimnazjum będę malowała farbkami! Będę musiała kupić sobie pędzelki o różnych grubościach, farbki olejne, nie olejne, przeróżne kartony, bloki A3, A4 - cokolwiek. Poczułam się  jak ośmioletnia letnia dziewczynka, która zamierza iść do drugiej klasy podstawówki - okropieństwo. Moim zdaniem powinni takie przedmiociki całkowicie usunąć, albo lepiej - zrobić ten przedmiot dla chętnych, bo np, MI to się nie przyda. Tylko obniży mi oceny na świadectwie, ponieważ kompletnie nie umiem malować, a co to dopiero mówić o rzeźbieniu. Chore, powalone i wszystko razem.

Co o tym sądzicie?

1 komentarz:

  1. Całkowicie się z tobą zgadzam. Takie przedmioty jak ten nie są potrzebne. Jedni umieją malować drudzy nie. Tylko średnia będzie przez to gorsza ;x

    Pozatym ciekawy blog. dodaję do obserwowanych i będę odwiedzać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dodaj komentarz ;>